Het doel van het Center for Marketing and Supply Chain Management van Nyenrode is om de mogelijkheden voor studenten, leidinggevenden en mensen uit het bedrijfsleven om producten en diensten innovatief in de markt te zetten, aanzienlijk te verbeteren. Ons lesprogramma en onderzoek richt zich op marketing en supply chain management dat praktisch, relevant en van hoge kwaliteit is.
Onderwijs aanbieden voor Nyenrode Business Universiteit is de hoofd activiteit van het Center voor Marketing & Supply Chain Management. Onze faculteitsleden geven college, ontwerpen trainingen en seminars en begeleiden thesis projecten voor de studenten op Nyenrode.
Ons onderzoek richt zich op specifieke onderwerpen binnen marketing en supply chain management, maar is daar niet tot beperkt. Het onderzoek is academisch van aard en richt zich op wetenschappelijke en zakelijke publicaties. Het heeft een internationale focus.
Lean-management
Onderzoek naar de werking van lean in gebieden die grotendeels nog niet onderzocht zijn, zoals: leiderschap, ketensamenwerking, innovatiemanagement, IT en SME/start-ups.
Een consortium van Nyenrode, McKinsey & Company, ABN AMRO en Achmea is opgericht om het onderzoek naar lean-management mogelijk te maken.