Research with Impact: 'Decision making in marketing'

Publicatiedatum: 5-7-2021

'Individuals and organizations: decision making in marketing '

Het is tijd om marketingstrategieën die traditioneel gekoppeld zijn aan zakelijk succes te herzien. Prof. dr. Henry Robben en dr. Letizia Alvino laten met hun onderzoek zien dat het creëren van een sterk en positief imago de beslissende factor is om te bepalen of een bedrijf zal winnen of verliezen in een markt. Bovendien is het belangrijker om te beslissen waar te concurreren dan hoe.  

The Impact Conversations is een podcastserie waarin je de verhalen van onze docenten en hoogleraren en hun onderzoek ontdekt. Met hosts Bregje Spijkerman en Jan Anne Amelink duik je verder in praktische oplossingen voor maatschappelijke uitdagingen. 

Ben je nieuwsgierig? The Impact Conversations zijn vanaf nu te beluisteren op bekende podcast kanalen zoals Apple PodcastSpotifyGoogle Podcast, StitcherDeezer en Pocket Casts. Abonneer je via jouw favoriete kanaal, dan weet je zeker dat je geen aflevering mist.

Auteur