Marketing, Innovation and Technology
- Level: MBA
- Level: Executive Education
- Thema: Digitale transformatie, innovatie & ICT
- Thema: Marketing Communicatie & Sales
In het kort
- Ontdekken van klant- en technologie- inzichten
- Luisteren, verbinden en groter denken dan eigen organisatie
- Concurrentievoordelen creëren
Informatie
- Startdatum
- September 30, 2024
- Duur
- 7 uren
- Wekelijkse studie
- 6-8 uur per week (excl. college)
- Investering
- € 7.145,- (btw vrij)
- Locatie(s)
Introductie
Digitale ontwikkelingen hebben onze wereld het afgelopen decennium in recordtempo veranderd, en er lijkt voorlopig nog geen einde in zicht. Nieuwe technologieën hebben de markt en de manier waarop organisaties zakendoen radicaal veranderd. Disruptieve innovators zoals AirBnb en Uber bedreigen traditionele businessmodellen. Het is voor bestaande bedrijven dan ook van groot belang om zich aan te passen om relevant te blijven. Maar hoe zorg je ervoor dat je competitief blijft? Hoe reageer je op disruptieve verandering? En hoe kunnen professionals in technologie, innovatie en marketing samenwerken om toegevoegde waarde te creëren? Op deze vragen krijg je antwoord in de module Marketing, Innovation & Technology.
Combineer de krachten van marketing, innovatie en technologie
In onze module Marketing, Innovation & Technology reiken we je de handvatten aan om succesvolle partnerschappen tussen professionals in deze drie werkvelden aan te gaan. Door deelnemers waarvan de harten sneller gaan kloppen van marketing, innovatie en technologie (of een combinatie daarvan) samen te brengen met kundige faculty en sprekers, faciliteren we een leerervaring die leidt tot co-creatie. Op deze manier helpen wij je om projecten te bedenken en uit te voeren die jouw organisatie vooruit brengen in het bereiken van jullie strategische ambitie.
Deze module maakt deel uit van de Engelstalige Modular Executive MBA Business & IT en kent daardoor een internationaal karakter.
Inhoud
Wat ga je doen?
In de module Marketing, Innovation en Technology stimuleren we interactie tussen deelnemers onderling en met gastsprekers die ervaring hebben in het veld. Door casuïstiek uit jouw dagelijkse praktijk te gebruiken zorgen we ervoor dat de door jou nieuw opgedane kennis en kunde direct toepasbaar is in jouw business.
Het programma bestaat uit drie blokken:
- Marketing & Competitive Advantage
- Technology & Transformation
- Digital Innovation
Wat levert het je op?
- Je begrijpt de waarde van de samenwerking tussen de disciplines van marketing, innovatie en technologie
- Je kan marketing, innovatie en technologie verbinden en verweven tot competitieve voordelen voor jouw organisatie
- Je bent je bewust van de disruptieve aard van technologie en klantbehoeften
- Je leert te anticiperen op veranderingen in klantgedrag veroorzaakt door nieuwe technologieën
- Je kan klantgedrag beschrijven, uitleggen, en voorspelen met behulp van technologie
Waarom kiezen voor een module van de Modulair Executive MBA?
De module Marketing, Innovation en Technology is een onderdeel van de Modulair Executive MBA in Business & IT maar is los te volgen. Wil je alleen deze module volgen? Dat is dus mogelijk! Na succesvol afronden van de module ontvang je een certificaat. Smaakt het echter naar meer en wil je na deze module nog meer modules volgen of zelfs gaan voor een volledige MBA? Dat is ook mogelijk. Voor het behalen van je MBA-titel volg je zes minimaal, twee specialisatiemodules, de internationale studiereis en de MBA thesis.
Meer informatie? Kom naar een belevingssessie.
Wil je meer weten over de inhoud van de module of het Modulair Executive MBA programma? Download de brochure, kom naar een belevingssessie en volg een proefcollege of neem voor persoonlijk advies contact op met onze programma-adviseurs.
Brochure bekijken?
Laat dan je gegevens achter en je ontvangt de brochure in je mail.
Brochure aanvragen
Aanmelden
Wat zijn de toelatingseisen?
Om toelaatbaar te zijn voor de Modulair Executive MBA heb je minimaal nodig:
- een afgeronde academische, hbo- of gelijkwaardige opleiding (bachelor of master diploma)
- minimaal vijf jaar strategische ervaring als manager, bestuurder, ondernemer of in een andere invloedrijke rol
- Engelse lees- en luistervaardigheid
Data en tijden
Blok 1L
September 30, 2024 - 09:00-22:00 (incl. dinner)
October 1, 2024 - 09:00-17:00
Uiterste aanmelddatum is 2 september 2024. Wacht niet te lang, we werken met een maximum aantal deelnemers.
Enthousiast. Meld je aan
Enthousiast over de module Marketing, Innovation and Technology? Meld je dan meteen aan. Na de aanmelding ontvang je per e-mail wat er nodig is om je inschrijving definitief te maken.
Introductiebijeenkomst
Is dit je eerste module? Noteer dan alvast in jouw agenda de Introductiebijeenkomst voor nieuwe deelnemers, deze is op 30 agustus 2024 van 15:00 - 20:15 uur (inclusief diner).
* Door je aan te melden voor deze opleiding ga je akkoord met de geldende voorwaarden en reglementen van Nyenrode en met de onderwijs- en examenregeling (rules & regulations) van deze opleiding.
Interesse in deze opleiding?
Ben jij geïnteresseerd in de opleiding Marketing, Innovation and Technology? Meld je dan online aan.
Investering
De investering voor deze module is € 7.145,- (btw vrij), inclusief collegemateriaal, toegang tot alle studentenfaciliteiten op Nyenrode, digitale studiefaciliteiten en eten en drinken. Hotelovernachtingen op het landgoed zijn niet bij de prijs inbegrepen en zijn los bij te boeken.
Disclaimer
*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.
Benieuwd of deze opleiding aansluit bij je ambities en interesses?
Laat dan je gegevens achter en wij nemen contact met je op.
Persoonlijk advies
Gerelateerd nieuws
-
‘Een goede marketeer brengt de buitenwereld naar binnen’
Type: OnderwijsPublicatiedatum: 9-7-2024Marketeers staan in deze tijd voor grote uitdagingen.
Bekijk artikel -
Goede marketing: ‘Zorg dat alle stakeholders van je organisatie houden’
Type: OnderwijsPublicatiedatum: 2-7-2024Het Marketing Leadership Program (MLP) helpt senior marketeers om een leidende positie in te nemen.
Bekijk artikel -
‘Data-analyse en AI zijn onlosmakelijk verbonden met verandermanagement’
Type: OnderwijsPublicatiedatum: 23-4-2024Het analyseren van data en het toepassen van kunstmatige intelligentie, wordt voor bedrijven steeds belangrijker.
Bekijk artikel -
‘Een goede strategie vraagt om overzicht en focus’
Type: OnderwijsPublicatiedatum: 27-6-2023De wereld verandert in rap tempo en ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Hoe zorg je er als organisatie voor dat je wendbaar blijft?
Bekijk artikel
Contact
Vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op, we helpen je graag!