Blended class Brand Management

3 voordelen van deze opleiding

  • Concreet en toepasbaar
  • College van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan de praktijk

In het kort

Duur
6 dagen
Colleges
van 15.00 - 18.00 uur
Tarief
€ 2.495 (excl. btw)
Blended class Brand Management

Introductie

Merkstrategie is uitgeroepen tot de meest belangrijkste vaardigheid voor marketeers. Hoe sterker je merk, hoe hoger je sales. Klanten zijn bereid om meer te betalen voor bekende, dan voor onbekende merken. Ook brengt een sterk merk strategische voordelen met zich mee. Denk aan een sterkere positie ten opzichte van concurrenten en een betere positie intern, richting leveranciers en richting de arbeidsmarkt. Deze blended class staat stil bij essentiële onderwerpen als merkvoorkeur, online branding, internal branding en brand experience.

Til jouw merk-strategische kennis direct naar een hoger niveau met deze blended collegereeks.

Wat levert het je op?

  • Je hebt inzicht in financiële en strategische voordelen door het voeren van sterk brand management.
  • Je hebt een goed gefundeerde positionering voor je merk.
  • Je leert een sterk merk opbouwen en onderhouden vanuit een strategisch perspectief.

Wat levert het op voor je organisatie?

Je wordt meegenomen in alles wat nodig is om een sterk merk te bouwen en te behouden. Je leert niet alleen hoe je een merk onderscheidend moeten positioneren, maar ook hoe je dit eenduidig en consistent kan uitdragen richting de interne en externe doelgroepen en moeten doorvoeren in alle afzonderlijke touch points. Op deze manier wordt een sterk merk gebouwd wat direct een positieve invloed heeft op de performance van de organisatie.

Deze blended class bieden we aan in samenwerking met Adformatie.

Wat onze studenten zeggen

Inhoud

Wat ga je doen?

In een uitdagend programma geven onze hoogleraren en praktijksprekers actuele wetenschappelijke inzichten en koppelen zij deze aan de dagelijkse praktijk. Dit maakt dat het een programma op academisch niveau met een praktische inslag.

Deze blended class bestaat uit een optimale combinatie van interactieve webinars, een online leeromgeving, leren van en met mede-deelnemers, netwerken en klassikale bijeenkomsten. De groepen bestaan uit deelnemers vanuit verschillende sectoren met soortgelijke vraagstukken. De blended class wordt afgesloten met een fysieke slotbijeenkomst op Nyenrode Business Universiteit. Hier neem je jouw certificaat in ontvangst en toosten we met elkaar op een mooie afsluiting.

Wat mag ik concreet verwachten?

  • Interactieve webinars
  • Een interactief, online leeromgeving met een compleet aanbod van inhoudelijke video's, artikelen, vraagstellingen en cases
  • De mogelijkheid om een vraagstuk uit je eigen praktijk centraal te zetten
  • De inzet van de expertise van mede-deelnemers voor je eigen vraagstukken
  • Live bijeenkomsten op Nyenrode Business Universiteit

Onderwerpen

Je gaat onder andere aan de slag met de volgende onderwerpen:

  • Merketing
  • Merkpositionering
  • Internal branding: hoe bouw je een sterk merk van binnenuit?
  • Het merk als experience
  • De werking van merken in ons brein
  • Merkidentiteit in het digitale tijdperk

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Online leeromgeving

De content in de online leeromgeving is 24 uur per dag beschik­baar. Dit geeft jou de flexibiliteit om op elk moment en in jouw tempo de kennis op te doen. 

De bijeenkomsten op Nyenrode Business Universiteit, de webinars én het online leertraject geven je de mogelijkheid om vakinhoudelijke verdieping op de zes onderwerpen te vinden. Daarnaast kan je jouw vragen stellen aan de docenten, ervaringen uitwisselen en leren van je mede-deelnemers. In deze blended class leer je dus van en met elkaar.

Na het online traject sluiten we af met een live ontmoeting op Nyenrode. Dit bestaat uit een inhoudelijke invulling, het in ontvangst nemen van het certificaat van deelname en met elkaar toosten op een mooie afsluiting.

Kortom: de combinatie van online leren en de contacturen op Nyenrode maakt dat jij jezelf op een zo effectief mogelijke manier kan blijven ontwikkelen.

Van wie krijg je college?

In de blended class Brand Management brengen ervaren sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk.

De hoogleraren en experts*

  • Martin de Munnik - oprichter N E U R E N S I C S
  • Ingmar de Lange- oprichter Mountview
  • Jasper Ordelman - oprichter en merk- en communicatiestrateeg bij Hugo Strategy
  • Eslie Baars - senior consultant bij Brandgurus 

*Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Sprekers

  • Prof. dr. Rudy Moenaert

    Functietitel Hoogleraar

    Rudy Moenaert is hoogleraar strategic marketing aan de TIAS School for Business and Society in Tilburg. Hij geniet echt van lesgeven in executive management programma's, adviseert toonaangevende bedrijven in de B2B- en dienstensector en treedt op in verschillende adviesraden.

    Rudy Moenaert
  • Julian Stevense

    Functietitel Kerndocent

    Julian Stevense is executive lecturer Strategische Positionering voor de Executive Education opleidingen en het Modulair Executive MBA bij Nyenrode Business Universiteit. Daarnaast is hij founder van Brandgurus en auteur van De perfecte positionering.

    Julian Stevense

Brochure bekijken?

Laat dan je gegevens achter en je ontvangt de brochure in je mail.

Aanmelden

Voor wie?

Je bent (senior) marketeer, brand manager, communicatiemanager, strateeg, adviseur, productmanager, business developer, commercieel directeur of manager en verantwoordelijk voor het commerciële beleid in jouw organisatie. Je wilt jouw huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in de praktijk. Je hebt een aantal jaren werkervaring en minimaal een HBO werk- en denkniveau.

Meld je nu aan

Aanmelden voor de blended class Brand Management doe je via de aanmeldbutton.
Heb je nog vragen? Onze programma- coördinator beantwoordt deze graag.

Interesse in deze opleiding?

Ben jij geïnteresseerd in de opleiding Blended class Brand Management? Meld je dan online aan.

Investering

Wat zijn de kosten?

De investering voor de blended class Brand Management is € 2.495,- per persoon (exclusief 21% btw). Dit bedrag is inclusief lesmateriaal en toegang tot de online leeromgeving. Je ontvangt een deelnamecertificaat. 

Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

Disclaimer

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.

Contact

Heb je vragen over de opleiding? Of twijfel je ergens over? Neem vrijblijvend contact op met onze Programma-adviseur(s) voor al je vragen en advies.

Chantal van Huigenbosch

Functietitel Programma-coördinator
Telefoonnummer +31 346 291 467

Soortgelijke programma's

  • Advanced Management Program

    Startdatum: 19 november 2024
    Taal:
    • Nederlands
    Locatie:
    • Breukelen

    Afstand nemen om scherper te zien: ontwikkel up-to-date bedrijfskundige kennis en inspirerend leiderschap voor de juiste koers van je organisatie.

    Dream Team The Pure Family
  • Collegereeks Strategische Communicatie

    Startdatum: Niet bekend
    Taal:
    • Nederlands
    Locatie:
    • Breukelen

    Tijdens de collegereeks Strategische Communicatie krijg je van experts de laatste ontwikkelingen en inzichten op communicatiegebied.

  • Collegereeks Excellent Leiderschap

    Startdatum: Niet bekend
    Taal:
    • Nederlands
    Locatie:
    • Breukelen

    Tijdens de collegereeks Excellent Leiderschap geven experts nieuwe invalshoeken op leiderschap en leer je hoe je dit toepast in jouw dagelijkse werk.

    Excellent leiderschap