Advanced Marketing Program

In het kort

  • Concreet en toepasbaar
  • College van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan de praktijk

Informatie

Startdatum
25 maart 2025, 30 september 2025
Duur
5 dagen
Colleges
Online en fysiek, zie tab Data en aanmelden
Investering
€ 4.295 (excl. btw)
Locatie(s)
Advanced Marketing Program

Introductie

Wil jij jouw organisatie laten groeien met een sterke marketingstrategie? Wil je jouw team naar een hoger niveau tillen en zelf uitgroeien tot een sterkere marketingprofessional?

Wil je dat marketing een serieuze plek krijgt binnen de organisatie, zodat je niet alleen meepraat, maar ook daadwerkelijk bijdraagt aan belangrijke strategische beslissingen? Dan is dit programma voor jou.

In een wereld waarin digitale ontwikkelingen razendsnel gaan, biedt deze opleiding je de kennis en inzichten om kansen te benutten en bedreigingen om te buigen naar strategisch voordeel. Je leert hoe je marketing stevig op de agenda zet en een volwaardige gesprekspartner wordt op directieniveau.

Wat onze deelnemers zeggen

Inhoud

Wat kan je verwachten?

Het programma van het Advanced Marketing Program is zorgvuldig samengesteld, waarbij een goede balans is gezocht tussen persoonlijke ontwikkeling, theoretische onderbouwing en praktisch toepassing om direct mee aan de slag te kunnen. We wisselen de marketing-inhoudelijke colleges af met colleges die van invloed zijn op het marketingvak.

Thema's

Je gaat onder andere met de volgende thema's aan de slag:

  • Marketingstrategie
  • Positioneringsstrategie
  • Neuromarketing
  • Customer Experience
  • Persoonlijk leiderschap
  • Transformatie
  • Marketing accountability

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Tijdens het Advanced Marketing Program staan we uitgebreid stil bij de toegevoegde waarde van marketing en laten we zien hoe marketing bijdraagt aan groei. Daarbij kijken we niet alleen naar financiële groei, maar ook naar jouw persoonlijke groei, groei van de bijdrage van marketing en groei van de organisatie. Zowel vanuit commercieel als vanuit maatschappelijk oogpunt. Dat noemen wij advanced marketing, marketing die een wezenlijke bijdrage levert aan alle stakeholders.

Wat levert het programma je op?

  • Je bent volledig op de hoogte van de laatste marketingontwikkelingen.
  • Je creëert extra groei voor jezelf en jouw organisatie door marketing strategischer in te zetten.
  • Je overziet de kansen en bedreigingen die de huidige (digitale) transformatie met zich meebrengen.

Wat levert het op voor je organisatie?

Je krijgt een beter inzicht in de wijze waarop je marketing binnen de organisatie kan positioneren en hoe marketing beter kan bijdragen aan het bovenliggende organisatiedoel. Je leert dit vervolgens ook financieel te onderbouwen. De vraag ‘Wat levert dit de organisatie op?’ staat centraal, waardoor je beter onderbouwde beslissingen leert nemen.

Dit programma bieden we aan in samenwerking met Adformatie.

Van wie krijg je college?

Tijdens het Advanced Marketing Program geven inspirerende sprekers hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten.

De hoogleraren en experts*

  • Julian Stevense - programma-manager Advanced Marketing Program en senior consultant en founder Brandgurus
  • Martin de Munnik - communicatiestrateeg en medeoprichter van neuromarketingbureau Neurensics
  • Dr. Mirelle Kleijnen - professor Customer Experience Management bij de Vrije Universiteit Amsterdam
*Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Sprekers

  • Prof. dr. Bob de Wit (Emeritus)

    Functietitel Hoogleraar

    Bob de Wit is Professor Strategic Leadership. Zijn expertise is de transformatie van bedrijven, sectoren en maatschappijen door digitale technologieën en oplossingen op het gebied van biotechnologie en duurzame energie.

    Bob de Wit
  • Prof. dr. Bas Kodden LL.M.

    Functietitel Hoogleraar

    Bas Kodden is hoogleraar Leiderschap & Managementontwikkeling, coördinator van het Centrum voor Strategie, Organisatie & Leiderschap en academisch directeur van diverse leiderschapsprogramma’s van Nyenrode Business Universiteit.

  • Prof. dr. Rudy Moenaert

    Functietitel Hoogleraar

    Rudy Moenaert is hoogleraar strategic marketing aan de TIAS School for Business and Society in Tilburg. Hij geniet echt van lesgeven in executive management programma's, adviseert toonaangevende bedrijven in de B2B- en dienstensector en treedt op in verschillende adviesraden.

    Rudy Moenaert

Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Brochure bekijken?

Laat dan je gegevens achter en je ontvangt de brochure in je mail.

Aanmelden

Voor wie?

Je bent een B2B- of B2C-marketeer die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling en uitvoering van de marketingstrategie binnen jouw organisatie. Je wilt meepraten – en misschien zelfs meebeslissen – over relevante marketingvraagstukken. Je ziet de kansen en bedreigingen van de nieuwste (digitale) marketingontwikkelingen en zoekt naar manieren om deze effectief toe te passen binnen jouw organisatie.

Meld je nu aan

Aanmelden voor het Advanced Marketing Program doe je door het inschrijfformulier in te vullen. Heb je nog andere vragen? Onze programma-coördinator beantwoordt deze graag.

Data en tijden

Dit programma heeft meerdere startmomenten. Kies zelf wat jou het beste uitkomt. Klik op de editie van jouw keuze om alle data van de colleges te zien.

    Startmomenten

    • Editie september 2025

       

      Dit programma vindt plaats op:

      • Online kick-off 30 september 2025 van 15:00 - 16:00 uur
      • Fysiek college op 7 oktober 2025 van 08:30 - 22:00 uur
      • Fysiek college op 8 oktober 2025 van 08:30 - 17:00 uur
      • Online college op 28 oktober 2025 van 09:00 - 13:00 uur
      • Fysieke slotdag op 11 november 2025 van 09:00 - 17:00 uur

      Het programma op 7 en 8 oktober 2025 is inclusief een hotelovernachting.

      Wanneer je verhinderd bent op één van de data dan mag je je laten vervangen door een collega. Inhalen van fysieke colleges en terug kijken van webinars is niet mogelijk.

       

    Interesse in deze opleiding?

    Ben jij geïnteresseerd in de opleiding Advanced Marketing Program? Meld je dan online aan.

    Investering

    Wat zijn de kosten?

    De investering voor het Advanced Marketing Program is € 4.295,- per persoon (exclusief 21% btw). Dit bedrag is inclusief lesmateriaal, hotelovernachting en maaltijden. Je ontvangt een deelnamecertificaat. 

    Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

    Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

    Algemene voorwaarden

    Op de deelname aan dit programma zijn de Algemene Voorwaarden Open Programma’s van toepassing.

    Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.

    Benieuwd of deze opleiding aansluit bij je ambities en interesses?

    Laat dan je gegevens achter en wij nemen contact met je op.

    Contact

    Vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op, we helpen je graag!

    Chantal van Huigenbosch

    Functietitel Programma-coördinator
    Telefoonnummer +31 346 291 467

    Soortgelijke programma's

    • Blended class Brand Management

      Startdatum: 2 oktober 2025
      Taal:
      • Nederlands
      Locatie:
      • Breukelen
      • Online

      Met de blended class Brand Management til je jouw merk-strategische kennis naar een hoger niveau.

      Nyenrode Business Universiteit_1
    • Collegereeks Strategische Communicatie

      Startdatum: 14 mei, 3 september en 19 november
      Taal:
      • Nederlands
      Locatie:
      • Breukelen

      Tijdens de collegereeks Strategische Communicatie krijg je van experts de laatste ontwikkelingen en inzichten op communicatiegebied.

      Impact MBA
    • Masterclass Digital Transformation

      Startdatum: 15 september 2025
      Taal:
      • Nederlands
      Locatie:
      • Breukelen

      In een wereld waar digitale transformatie onvermijdelijk is, staan zowel private als publieke organisaties voor grote uitdagingen. Hoe geef je toekomstbestendig invulling aan (klant)relaties en hoe creëer je digitale waarde?