Masterclass Digital Transformation
Introductie
Digitale technologie zorgt voor een nieuwe economische én organisatorische werkelijkheid.
Private en publieke organisaties worden genoodzaakt een andere invulling te geven aan hun klantrelaties en de wijze waarop zij klantwaarde realiseren.
De masterclass start met het formuleren van een strategische visie op klantrelaties in een digitale tijd. Daarna ga je aan de slag met vragen als: Welke verdienmodellen passen daar bij? Hoe komen we tot relevante customer insights? Hoe ontwikkelen we daar (nieuwe) proposities op? Hoe richten we persoonlijke en relevante communicatie met klanten in? Welke technische tooling komt daar bij kijken? En niet in de laatste plaats: Hoe krijg je de organisatie mee in deze beweging?
Uiteraard is er ook aandacht voor persoonlijke vaardigheden: hoe geef je leiding aan zo’n veranderingsproces? Hoe pitch je nieuwe ideeën en ga je om met weerstanden?
Wat levert het je op?
- Je bent (beter) in staat om leiding en richting te geven aan de digitale transformatie binnen jouw organisatie.
- Je hebt meer kennis van de meest relevante factoren die impact hebben op de transformatie van een organisatie onder invloed van digitalisering van klantrelaties.
Wat levert het je organisatie op?
- De basis voor een concreet plan van aanpak waarmee de digitale transformatie kan worden vormgegeven
- Een waardevolle leider in de realisatie van de digitale transformatie binnen jouw organisatie.
Wat onze deelnemers zeggen
"“Extra inzichten op specifieke onderdelen binnen de digitale strategie, met name op de mens, cultuur en organisatiekant.”"
“Extra inzichten op specifieke onderdelen binnen de digitale strategie, met name op de mens, cultuur en organisatiekant.”
Inhoud
Wat ga je doen?
In deze masterclass geven experts hun visie en vertellen zij vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten rond Digitale Transformatie.
Thema´s
Tijdens de masterclass ga je met de volgende thema's aan de slag:
- Digitale strategie – Ondernemen in het digitale tijdperk
- Digital business model en klantwaarde
- Digitale klantrelaties
- Customer Relationship Technology
- Data Science
- Artificial Intelligence
- Digitale Transformatie - Praktijkcases
- Organisatie en leiderschap
Groepcase
Tijdens de college-dagen worden bovenstaande thema’s uitgediept, zodat de verkregen kennis kan worden gebruikt in de uitwerking van een groepscase. Op de eerste dag van de masterclass worden groepen gevormd met vier tot zes deelnemers. De groep kiest uit haar midden een organisatie als onderwerp voor de case. Naast de college-dagen werken de deelnemers aan de groepscase die op de laatste dag wordt gepresenteerd en besproken. Het boek ‘Future Ready’ van Stephanie Woerner, Peter Weill en Ina Sebastian wordt aangereikt als leidraad voor uitwerking van de groepscases.
We wisselen interactieve, plenaire sessies af met korte opdrachten om je de benodigde kennis en vaardigheden aan te reiken. Tijdens het programma werk je ook aan een groepscase op basis van een theoretisch kader uit de vakliteratuur en de kennis uit de plenaire sessies. Tijdens de laatste dag van het programma staat de presentatie van de cases centraal. Het geeft jou de basis voor het formuleren van een plan van aanpak voor jouw organisatie.
De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.
Van wie krijg je college?
Tijdens de masterclass Digital Transformation brengen de meest inspirerende sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk. Onderlinge discussie en ervaringuitwisseling is minstens zo inzichtgevend. Daar proberen we bij de samenstelling van de groep ook rekening mee te houden.
De hoogleraren en experts
- Wim Andréa – Interactim
- Wil Wurtz - Stamina Advies
- Gerhard van der Bijl - Senior Vice President Tech bij Albert Heijn, Gall & Gall en Etos
- Jaap van Oort - strategy director EMEA, Wunderman Thompson
- Niels van Weeren - Data & Analytics Lead bij Randstad Holding
- Frans Riemersma- CEO MartechTribe
- Nanne Dodde - founder 3ND
- Sebastiaan Bekker – CTO van Tinka (FinTech)
- Jörgen Sandig, CEO Fermioniq | Eschercloud AI academic partner manager
- Tony Bosma
- Rick Londema
- Meinoud Rost van Tonningen
Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.
Brochure bekijken?
Laat dan je gegevens achter en je ontvangt de brochure in je mail.
Brochure aanvragen
Aanmelden
Voor wie?
Je bent binnen een organisatie betrokken is bij de digitale transformatie van klantcontact en klantwaarde. Je wilt jouw huidige marketing-, tech-, sales- of servicekennis verbreden om de complete omvang (en samenhang) van deze vorm van digitale transformatie te kunnen vormgeven en aansturen. De masterclass is ook geschikt als je je oriënteert op een functie waarbij digitaal klantcontact een cruciale rol speelt.
Data en tijden
Deze editie van de masterclass vindt plaats op:
- 17, 24 en 31 maart 2025
- 7 april 2025
Meld je nu aan
Aanmelden voor de masterclass Digital Transformation doe je via de aanmeldbutton.
Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.
Interesse in deze opleiding?
Ben jij geïnteresseerd in de opleiding Masterclass Digital Transformation? Meld je dan online aan.
Investering
De investering voor de masterclass Digital Transformation is € 4.295,- per persoon (exclusief 21% btw). Dit bedrag is inclusief lesmateriaal, toegang tot de online leeromgeving en maaltijden. Je ontvangt een deelnamecertificaat.
Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.
Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.Disclaimer
*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.
Benieuwd of deze opleiding aansluit bij je ambities en interesses?
Laat dan je gegevens achter en wij nemen contact met je op.
Persoonlijk advies
Gerelateerd nieuws
-
‘Een goede marketeer brengt de buitenwereld naar binnen’
Type: OnderwijsPublicatiedatum: 9-7-2024Marketeers staan in deze tijd voor grote uitdagingen.
Bekijk artikel -
Goede marketing: ‘Zorg dat alle stakeholders van je organisatie houden’
Type: OnderwijsPublicatiedatum: 2-7-2024Het Marketing Leadership Program (MLP) helpt senior marketeers om een leidende positie in te nemen.
Bekijk artikel -
‘Data-analyse en AI zijn onlosmakelijk verbonden met verandermanagement’
Type: OnderwijsPublicatiedatum: 23-4-2024Het analyseren van data en het toepassen van kunstmatige intelligentie, wordt voor bedrijven steeds belangrijker.
Bekijk artikel -
‘Een goede strategie vraagt om overzicht en focus’
Type: OnderwijsPublicatiedatum: 27-6-2023De wereld verandert in rap tempo en ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Hoe zorg je er als organisatie voor dat je wendbaar blijft?
Bekijk artikel
Contact
Vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op, we helpen je graag!
Contact opnemen
Soortgelijke programma's
-
Masterclass Digitaal leiderschap in het bedrijfsleven
Startdatum: 11 maart 2025, 9 september 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
- Online
Als je organisaties succesvol wilt transformeren naar het digitale tijdperk dan heb je leiders nodig met een visie op alle aspecten van de digitalisering.
Bekijk opleiding -
Advanced IT Program
Startdatum: 5 maart 2025, 23 april 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
Tijdens Advanced IT Program krijg je de kennis, vaardigheden en inzichten aangereikt die nodig zijn om een succesvolle en dynamische IT-leider te zijn.
Bekijk opleiding -
Data Analytics en Business AI
Startdatum: 6 februari 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
- Online
In deze blended class ontdek je de strategische mogelijkheden van Data Analytics en Artificial Intelligence (AI) voor jouw organisatie.
Bekijk opleiding