Masterclass Digital Transformation

In het kort

  • College van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan de praktijk

Informatie

Startdatum
17 maart 2025
Duur
4 dagen
Colleges
9:00-17:00
Investering
€ 4.295 (excl. btw)
Locatie(s)
Masterclass Digital Transformation

Introductie

Digitale technologie zorgt voor een nieuwe economische én organisatorische werkelijkheid.
Private en publieke organisaties worden genoodzaakt een andere invulling te geven aan hun klantrelaties en de wijze waarop zij klantwaarde realiseren.

De masterclass start met het formuleren van een strategische visie op klantrelaties in een digitale tijd. Daarna ga je aan de slag met vragen als: Welke verdienmodellen passen daar bij? Hoe komen we tot relevante customer insights? Hoe ontwikkelen we daar (nieuwe) proposities op? Hoe richten we persoonlijke en relevante communicatie met klanten in? Welke technische tooling komt daar bij kijken? En niet in de laatste plaats: Hoe krijg je de organisatie mee in deze beweging?

Uiteraard is er ook aandacht voor persoonlijke vaardigheden: hoe geef je leiding aan zo’n veranderingsproces? Hoe pitch je nieuwe ideeën en ga je om met weerstanden?

    Wat levert het je op?

    • Je bent (beter) in staat om leiding en richting te geven aan de digitale transformatie binnen jouw organisatie.
    • Je hebt meer kennis van de meest relevante factoren die impact hebben op de transformatie van een organisatie onder invloed van digi­talisering van klantrelaties.

    Wat levert het je organisatie op?

      • De basis voor een concreet plan van aanpak waarmee de digitale transformatie kan worden vormgegeven
      • Een waardevolle leider in de realisatie van de digitale transformatie binnen jouw organisatie.

    Wat onze deelnemers zeggen

    "“Extra inzichten op specifieke onderdelen binnen de digitale strategie, met name op de mens, cultuur en organisatiekant.”"

    Robbin ten Dolle Digital Marketing Consultant bij Frontis B.V.

    “Extra inzichten op specifieke onderdelen binnen de digitale strategie, met name op de mens, cultuur en organisatiekant.”

    Inhoud

    Wat ga je doen?

    In deze masterclass geven experts hun visie en vertellen zij vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten rond Digitale Transformatie.

    Thema´s

    Tijdens de masterclass ga je met de volgende thema's aan de slag:

    • Digitale strategie – Ondernemen in het digitale tijdperk
    • Digital business model en klantwaarde
    • Digitale klantrelaties
    • Customer Relationship Technology
    • Data Science
    • Artificial Intelligence
    • Digitale Transformatie - Praktijkcases
    • Organisatie en leiderschap
    Groepcase

    Tijdens de college-dagen worden bovenstaande thema’s uitgediept, zodat de verkregen kennis kan worden gebruikt in de uitwerking van een groepscase. Op de eerste dag van de masterclass worden groepen gevormd met vier tot zes deelnemers. De groep kiest uit haar midden een organisatie als onderwerp voor de case. Naast de college-dagen werken de deelnemers aan de groepscase die op de laatste dag wordt gepresenteerd en besproken. Het boek ‘Future Ready’ van Stephanie Woerner, Peter Weill en Ina Sebastian wordt aangereikt als leidraad voor uitwerking van de groepscases.

    We wisselen interactieve, plenaire sessies af met korte opdrachten om je de benodigde kennis en vaardigheden aan te reiken. Tijdens het programma werk je ook aan een groepscase op basis van een theoretisch kader uit de vakliteratuur en de kennis uit de plenaire sessies. Tijdens de laatste dag van het programma staat de presentatie van de cases centraal. Het geeft jou de basis voor het formuleren van een plan van aanpak voor jouw organisatie.

    De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

    Van wie krijg je college?

    Tijdens de masterclass Digital Transformation brengen de meest inspirerende sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk. Onderlinge discussie en ervaringuitwisseling is minstens zo inzichtgevend. Daar proberen we bij de samenstelling van de groep ook rekening mee te houden.

    De hoogleraren en experts

    • Wim Andréa – Interactim
    • Wil Wurtz - Stamina Advies
    • Gerhard van der Bijl - Senior Vice President Tech bij Albert Heijn, Gall & Gall en Etos
    • Jaap van Oort - strategy director EMEA, Wunderman Thompson
    • Niels van Weeren - Data & Analytics Lead bij Randstad Holding
    • Frans Riemersma- CEO MartechTribe
    • Nanne Dodde - founder 3ND
    • Sebastiaan Bekker – CTO van Tinka (FinTech)
    • Jörgen Sandig, CEO Fermioniq | Eschercloud AI academic partner manager
    • Tony Bosma
    • Rick Londema
    • Meinoud Rost van Tonningen

    Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

    Brochure bekijken?

    Laat dan je gegevens achter en je ontvangt de brochure in je mail.

    Aanmelden

    Voor wie?

    Je bent binnen een organisatie betrokken is bij de digitale transformatie van klantcontact en klantwaarde. Je wilt jouw huidige marketing-, tech-, sales- of servicekennis verbreden om de complete omvang (en samenhang) van deze vorm van digitale transformatie te kunnen vormgeven en aansturen. De masterclass is ook geschikt als je je oriënteert op een functie waarbij digitaal klantcontact een cruciale rol speelt.

      Data en tijden

      Deze editie van de masterclass vindt plaats op:

      • 17, 24 en 31 maart 2025
      • 7 april 2025

      Meld je nu aan

      Aanmelden voor de masterclass Digital Transformation doe je via de aanmeldbutton.

      Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

      Interesse in deze opleiding?

      Ben jij geïnteresseerd in de opleiding Masterclass Digital Transformation? Meld je dan online aan.

      Investering

      De investering voor de masterclass Digital Transformation  is € 4.295,- per persoon (exclusief 21% btw). Dit bedrag is inclusief lesmateriaal, toegang tot de online leeromgeving en maaltijden. Je ontvangt een deelnamecertificaat. 

      Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

      Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

      Disclaimer

      *Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.

      Benieuwd of deze opleiding aansluit bij je ambities en interesses?

      Laat dan je gegevens achter en wij nemen contact met je op.

      Gerelateerd nieuws

      Contact

      Vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op, we helpen je graag!

      Anouk Grissen

      Functietitel Programma-coördinator
      Telefoonnummer +31 346 291 483

      Soortgelijke programma's

      • Masterclass Digitaal leiderschap in het bedrijfsleven

        Startdatum: 11 maart 2025, 9 september 2025
        Taal:
        • Nederlands
        Locatie:
        • Breukelen
        • Online

        Als je organisaties succesvol wilt transformeren naar het digitale tijdperk dan heb je leiders nodig met een visie op alle aspecten van de digitalisering.

      • Advanced IT Program

        Startdatum: 5 maart 2025, 23 april 2025
        Taal:
        • Nederlands
        Locatie:
        • Breukelen

        Tijdens Advanced IT Program krijg je de kennis, vaardigheden en inzichten aangereikt die nodig zijn om een succesvolle en dynamische IT-leider te zijn.

      • Data Analytics en Business AI

        Startdatum: 6 februari 2025
        Taal:
        • Nederlands
        Locatie:
        • Breukelen
        • Online

        In deze blended class ontdek je de strategische mogelijkheden van Data Analytics en Artificial Intelligence (AI) voor jouw organisatie.