Wat is het belang van aandacht voor duurzaamheid in marketing voor je merk én je klanten? Consumenten hechten steeds meer waarde aan duurzaamheid. De tijd dat je als bedrijf kon zeggen dat je groen bent is voorbij. Nu is het zaak om je duurzame
kant te laten zien. En dit te bewijzen bij alles wat je doet. Dus ook in de communicatie met je klanten. Wil je weten hoe jij als marketing- of communicatieprofessional de transitie naar een duurzaam bedrijf kan versnellen
André
Nijhof, hoogleraar Duurzaam Ondernemen & Stewardship, en Gerrit Piksen, expert customer insights bij MarketResponse gingen hierover in gesprek in de podcast ‘Kracht van aandacht’ van PostNL. Zij vertellen waarom duurzame marketing
en groener communiceren zo belangrijk is voor de merkbeleving van je klant.
Deze podcast is de derde in de reeks 'Kracht van aandacht' van PostNL. Verschillende experts delen in deze serie hun kennis en inzichten over verschillende thema’s.
Gerelateerde opleidingen
-
Frontrunners in Stewardship
Startdatum: Startdatum in overlegTaal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
Organisaties staan vandaag de dag voor grote transitie opgaves met toenemende eisen in wetgeving en financiering, kritischer consumenten en NGO’s. Daar tegenover staat dat organisaties in deze tijd grote kansen kunnen benutten om tot nieuwe markten en nieuwe, toekomstbestendige business modellen te komen. Hoe organiseer je dat? En hoe krijg je daarin medewerkers en partijen in de keten mee?
Bekijk opleiding