Als je het hebt over marketingpraat, dan gaat het in feite over het beantwoorden van vijf vragen.
- Wat is de strategische ambitie
- Wat gebeurt er in het heden
- Wat gebeurt er in de toekomst?
- Welke stappen moeten we zetten om naar die toekomst te komen?
- Welke waarden moeten we voor wie creëren?
In deze bite van prof. dr. Henry Robben over marketingstrategie als hulpmiddel tijdens de coronacrisis gaat hij in op deze vragen.
Gerelateerde opleidingen
-
Blended class Brand Management
Startdatum: 13 maart 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
- Online
Met de blended class Brand Management til je jouw merk-strategische kennis naar een hoger niveau.
Bekijk opleiding -
Collegereeks Strategische Communicatie
Startdatum: 15 januari 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
Tijdens de collegereeks Strategische Communicatie krijg je van experts de laatste ontwikkelingen en inzichten op communicatiegebied.
Bekijk opleiding -
Executive Program Sales Management
Startdatum: 6 februari 2025, 15 mei 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
- Online
Tijdens dit programma leer je alle facetten van salesmanagement inhoud te geven en ben je in staat om je sales strategie ook te realiseren.
Bekijk opleiding -
Marketing Leadership Program
Startdatum: 19 maart 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
Met het Marketing Leadership Program leer jij - vanuit jouw expertise en ervaring - hoe je het vertrouwen kan winnen van je medebestuurders en hen kan mobiliseren en motiveren om gezamenlijk het verschil te maken.
Bekijk opleiding -
Advanced Marketing Program
Startdatum: 25 maart 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
In het driedaagse Advanced Marketing Program staan actuele ontwikkelingen binnen de marketing centraal en leer je hoe je deze kan integreren binnen jouw eigen marketingstrategie.
Bekijk opleiding -
Collegereeks Public Affairs & Stakeholdermanagement
Startdatum: 24 maart 2025 en 3 november 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
Voor steeds meer organisaties is de relatie met de omgeving en stakeholders een voorwaarde om organisatiedoelen te behalen. Tegelijkertijd groeit de impact van wet- en regelgeving op de bedrijfsvoering.
Bekijk opleiding